Trainingen

Hartje-blauw

BB15

 

(BekkenBodem-kwartier)

 

Het is nu ook mogelijk om voordat de Zwanger-Fit & Back in Shape training start te beginnen met het Bekkenbodem-kwartier (BB15).

Tijdens BB15 ligt de focus op het leren aanspannen en ontspannen van je bekkenbodem tijdens verschillende oefeningen. De bekkenbodem is je basis. Een goede basis is super belangrijk. Vandaar dat we tijdens dit kwartier extra aandacht geven aan het bewust leren aanspannen en ontspannen van je basis, de bekkenbodem. Dit geeft je meer vertrouwen, waardoor je tijdens de training en in het dagelijks leven goed weet waar je op kunt letten. Tijdens je zwangerschap en bevalling heeft je bekkenbodem veel te voortduren. Om klachten te voorkomen en/-of te verlichten/verhelpen is een juiste training super belangrijk.

 

BB15 is GRATIS wanneer je je ook hebt ingeschreven voor de Zwanger-Fit & Back in Shape training die daarna start. Je kunt je aanmelden voor de BB15 in de online agenda. Zie onder het kopje trainingen in de menubalk. Er zal geen credit worden afgeschreven van je kaart.

 

Als er vragen zijn hoor ik het graag.

 

Maandag 19:15 uur

Woensdag 19:15 uur

Donderdag 19:15 uur

Zorg dat je om 19:10 uur binnen bent, zodat we ook echt om 19:15 uur kunnen starten. De studio deuren zijn open vanaf 19:00 uur.

ZWANGER-FIT

 

Zorg tijdens deze bijzondere periode goed voor jezelf en voor je kleintje. Regelmatig sporten tijdens je zwangerschap zorgt voor minder fysieke ongemakken gedurende deze periode. Daarnaast helpt het bij het verbeteren van je  conditie en bij een sneller herstel na je bevalling.

 

Je kunt deelnemen aan de Zwanger-Fit trainingen vanaf 12 weken zwangerschap en nadat je een eerste controle bij verloskundige of gynaecoloog hebt gehad.

 

Zwanger-Fit legt het accent op fit worden en blijven tijdens je zwangerschap en daardoor sterk en fit  je bevalling in te gaan. We besteden veel aandacht aan het voorkomen en verminderen van klachten van je rug, buik, bekken en bekkenbodem.

 

Alle trainingen zijn “op maat” en houden rekening met jouw individuele belastbaarheid op dat moment.

 

Zowel in-als outdoor maken we gebruik van divers trainingsmateriaal.

De Zwanger-Fit & Back in Shape trainen samen.

Je kunt je aanmelden voor een gratis proefles en aan de hand daarvan kun je kiezen voor een sportkaart van 6 of 12 lessen. Deze kun je tot het eind van je zwangerschap verlengen.

 

Om je aan te melden voor een GRATIS PROEFLES ga je naar het kopje trainingen boven in de menubalk. Daar krijg je de mogelijkheid om je aan te melden en in te loggen via onze online agenda.

 

Als er nog vragen zijn hoor ik het graag.

 

Je kunt elk moment instromen

Maandag 19:30 uur

Woensdag 19:30 uur

Donderdag 19:30 uur

Back in Shape

Je hebt een topprestatie geleverd de afgelopen 9 maanden. Je lichaam en geest hebben weer de tijd nodig om hiervan te herstellen.

 

Het is mogelijk om vanaf 6 weken na de bevalling en 8 weken na een keizersnede te starten met de training, indien er geen sprake is van complicaties.

 

Deze trainingen zijn bedoeld om weer te herstellen na de periode van zwangerschap en de bevalling. Door middel van een specifieke opbouw werken we onder andere aan de stabiliteit en balans van je gehele lichaam. Centraal staat onderanderen de training van je bekkenbodem, en de juiste opbouw van je buikspieren. Tijdens de trainingen zal er altijd rekening worden gehouden met jouw individuele belastbaarheid op dat moment.

 

Tijdens de training maak ik gebruik van losse trainingsmaterialen zoals fitballen, kettlebells, bosubal, Elastieken en onderanderen de TRX . Dit zorgt voor een leuke en afwisselende training elke keer.

 

Tijdens de wintermaanden is de training binnen in de studio. Zodra het weer het weer toelaat gaan we weer lekker naar buiten.

 

De Zwanger-Fit & Back in Shape groepen trainen samen.

 

Om je aan te melden voor een GRATIS PROEFLES ga je naar het kopje trainingen boven in de menubalk. Daar krijg je de mogelijkheid om je aan te melden en in te loggen via onze online agenda.

 

Als er nog vragen zijn hoor ik het graag.

 

Je kunt elk moment instromen

Maandag 19:30 uur

Woensdag 19:30 uur

Donderdag 19:30 uur

MOM-FIT

 

Ben je goed hersteld na je bevalling?  En is je basis conditie weer op pijl? Dan kun je je aanmelden voor de Mom-Fit trainingen.

Mama’s met kindjes ouder dan 1 of 2 of 3 en ga zo maar door…. zijn ook van harte welkom!

Het is altijd al belangrijk geweest om goed voor jezelf te zorgen, maar nu je mama bent is dit belangrijker dan ooit.

Heerlijk werken aan je fitheid samen met andere mama’s.

 

Tijdens deze trainingen zal er veel aandacht besteed worden aan stabiliteit, balans, kracht en uithoudingsvermogen.

 

Met mooi weer trainen we buiten. Bij slecht weer wijken we uit naar onze studio op de Refeling.

 

Je kunt je aanmelden voor een gratis proefles en aan de hand daarvan kun je kiezen voor een sportkaart van 6 of 12 lessen. Wanneer de kaart vol is, kun je weer verlengen.

 

Om je aan te melden voor een GRATIS PROEFLES ga je naar het kopje trainingen boven in de menubalk. Daar krijg je de mogelijkheid om je aan te melden en in te loggen via onze online agenda.

 

Als er nog vragen zijn hoor ik het graag.

 

Heerlijk een moment voor jezelf

Maandag 20:30 uur

Donderdag 20:30 uur

 

PERSONAL TRAINING

 

Samen met mijn partner Roel Hazelzet (manueel therapeut/ personal trainer) verzorgen we naast de groepstraining ook personal training.

Personal training met je baby

 

Dit jaar ben ik (Lieke) naast de gewone personal trainingssessies gestart met de personal trainingssessies voor moeders na hun bevalling samen met hun baby. Tijdens deze trainingssessies heb je je kleintje dus gezellig bij je.

Wat fijn! Je hoeft geen oppas te regelen.

Tijdens deze trainingen werken we aan jou persoonlijke doelen. En daarbij train je grotendeels samen met je kleintje.

Klinkt dit als muziek in je oren? Dan kun je contact met mij opnemen via het contact formulier, whatsapp of bellen.

 

Tot binnenkort.

Meer informatie nodig? Neem dan svp contact op via:

 

  • het contactformulier
  • telefonisch : 06 – 19 19 58 17
  • een mail naar info@momsinmotion.nl

Review

Hartje-blauw

Karlijn

 

Ik heb hele goede ervaringen met Moms in Motion. Ik ben met 14 weken zwangerschap begonnen met zwanger-fit lessen. Op dat moment sportte ik nog bij mijn eigen volleybal vereniging maar ik wist dat ik dat niet tot aan de bevalling vol zou houden dus zocht ik een leuke en goede vervanging daarvoor. Die heb ik dan ook gevonden bij Moms in Motion. Hier train je de spieren die je vooral kunnen helpen om zo lang mogelijk fit te blijven tijdens de zwangerschap, bij de bevalling en de periode daarna. Ik heb dit met veel enthousiasme tot en met 40 weken zwangerschap vol gehouden en ging dan ook fit mijn bevalling tegemoet. Op maandagavond stond ik nog te sporten en 14 uur later lag onze zoon in mijn armen.

 

Daarna heb ik kraambedoefeningen gekregen waardoor ik mij na de bevalling snel weer fit voelde en weer goed vooruit kon. Vervolgens ben ik begonnen met de beval-fit lessen. Ook tijdens deze lessen merk je de professionaliteit van Lieke en weet zij als geen ander welke spiergroepen wel en welke er nog niet aan toe zijn om weer getraind te worden.  

 

Alle lessen zijn zeer gevarieerd en je krijgt goede professionele begeleiding. De lessen zijn afhankelijk van het weer zowel binnen als buiten en iedere week zitten er weer andere oefeningen bij. De lessen zijn voor iedereen goed bij te houden, iedereen sport op haar eigen niveau. De ene is net zwanger of bevallen en de ander is al enige tijd zwanger of bevallen. Lieke kijkt goed mee met de oefeningen of ze goed uitgevoerd worden en daar waar nodig helpt ze je hierbij.  Ook legt ze uit waarom sommige oefeningen juist zo goed zijn. De groepen zijn klein waardoor er genoeg aandacht is voor individuele begeleiding. Als je klachten hebt, geeft ze aan wat je beter niet kunt doen en eventuele tips. Tijdens de lessen is er ruimte voor vragen, lachen en kletsen met elkaar.

 

Al met al een aanrader voor iedereen!